Hilton Worldwide kontynuuje rozwój w Polsce

06 października 2016

Podczas uroczystego otwarcia DoubleTree by Hilton Wroclaw przedstawiciele Hilton Worldwide ogłosili najnowsze plany dotyczące Polski. Powstanie 9 nowych hoteli w różnych miastach. Najnowszy, wrocławski obiekt to pierwszy na Dolnym Śląsku, czwarty w Polsce i 73 hotel tej marki w Europie.

Na oficjalne otwarcie wrocławskiego hotelu do Stolicy Dolnego Śląska przyjechali jedni z najważniejszych przedstawicieli firmy: Dianna Vaughan, wiceprezes i globalny dyrektor Doubletree by Hilton & Curio - A Collection by Hilton, a także Jochem-Jan Sleiffer, wiceprezes sieci Hilton Worldwide na region Europy Północnej, Centralnej i Wschodniej.

DoubleTree by Hilton to jedna z 13 wiodących marek należących do sieci Hilton Worldwide. W Europie są już 73 hotele tej marki, a na całym świecie 466 obiekty DoubleTree by Hilton. Łącznie z wrocławskim hotelem Hilton WorldWide ma już 14 hoteli w Polsce (w tym cztery DoubleTree by Hilton).

Wrocław to wspaniała lokalizacja. Miasto rozwija się niezwykle dynamicznie, przez co ma coraz mocniejszą pozycję na mapie Europy i jest coraz lepiej rozpoznawalne. Imponujący jest również rozwój całej Polski w ostatnich latach. To rynek z ogromnym potencjałem. W pierwszym rzędzie interesujemy się największymi metropoliami, ale również wiele mniejszych miast to doskonała lokalizacja na hotel jednej z naszych marek – powiedział Jochem-Jan Sleiffer.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.