Orbis sprzedaje dwa hotele

10 lutego 2017

Grupa Orbis podpisała z indywidualnym inwestorem przedwstępną umowę sprzedaży dwóch obiektów - Mercure Jelenia Góra i Mercure Karpacz Resort. Łączna wartość transakcji to 26,5 mln złotych.

- Umowa przedwstępna przewiduje, że umowa przyrzeczona zostanie zawarta w terminie do dnia 31 marca 2017 roku, pod warunkiem uzyskania przez emitenta zgody Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Orbis S.A. na sprzedaż hoteli - podał Orbis w komunikacie.

Mimo sprzedaży obiekty nadal będą działać pod marką Mercure, tyle że w ramach umowy franczyzowej.

- Transakcja sprzedaży hoteli jest zgodna ze strategią emitenta, która ma na celu m.in. koncentrację inwestycji własnych na kluczowych rynkach regionu, optymalizację zwrotu z zainwestowanego kapitału oraz powiększania sieci hoteli - podsumowano w komunikacie.

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.