Rozrywka i gastronomia - w to inwestuje Atrium

18 stycznia 2017

Grupa Atrium kontynuuje modernizację swoich centrów handlowych w Polsce w kierunku obiektów łączących funkcje zakupowe, rozrywkowe i usługowe. Przełom roku zdominowały zmiany skoncentrowane na poszerzaniu sektorów rozrywki i gastronomii. Spółka wzbogaciła także ofertę o kolejne marki modowe.

Zgodnie z przyjętym przez Atrium kierunkiem strategicznym, o trzech nowych najemców wzbogaciło swoją ofertę gastronomiczną warszawskie Centrum Handlowe Atrium Targówek. Od grudnia 2016 miłośnicy kawy mogą wypić małą czarną w znanej na całym świecie kawiarni sieci Starbucks zlokalizowanej w rozbudowywanym obecnie obiekcie. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 123 mkw.

Atrium Targówek pozyskało również markę Grycan - lidera rynku lodow familijnych w Polsce oraz restaurację międzynarodowej sieci Pizza Hut, w formacie Express.

Atrium Poland konsekwentnie poszerza też sektor rozrywki. W grudniu 2016 spółka otworzyła Sky Park w lubelskim Atrium Felicity. Na 180 mkw. powierzchni znajdują się ścianki wspinaczkowe o zróżnicowanym stopniu trudności, przeznaczone dla dzieci od 8 lat oraz młodzieży i dorosłych.

– W ramach procesu modernizacji naszych obiektów oferujemy klientom nowe miejsca spotkań towarzyskich i biznesowych oraz przestrzeń do aktywnego wypoczynku ze znajomymi czy rodziną. Wierzymy, że wzbogacane w taki właśnie sposób centra handlowe Atrium będą sprzyjać spędzaniu w nich czasu wolnego – nie tylko na zakupach, ale również na wypoczynku i wspólnych posiłkach. Chcemy uprzyjemniać klientom ten czas, zapewniając unikalną ofertę restauracyjną, rozrywkową oraz modową na najwyższym poziomie.– mówi Scott Dwyer, prezes zarządu Atrium Poland Real Estate Management.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.