Wroclavia: postępują prace wykończeniowe. Trwa finalizacja umów

15 grudnia 2016

W październiku 2017 roku oferta Wroclavii będzie dostępna dla pierwszych odwiedzających. Z chwilą ukończenia inwestycji Wrocław otrzyma wyjątkowy pod względem architektonicznym, nowoczesny i wielofunkcyjny obiekt.

- Chcemy zaproponować mieszkańcom Dolnego Śląska nową jakość obsługi i wyjątkową ofertę handlową. Będziemy starali się jak najlepiej wykorzystać doświadczenie Unibail-Rodamco, zyskane dzięki zarządzaniu obiektami w całej Europie, z przyjemnością łącząc je z oczekiwaniami wrocławian oraz niepowtarzalnym wrocławskim stylem – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii.

Zgodnie z najnowszymi trendami budownictwa komercyjnego Wroclavia pod jednym dachem będzie łączyć wiele funkcji:

  • biurową (7 tys. mkw. od strony ul. Suchej),
  • usługową (64 tys. mkw powierzchni najmu, ok. 200 sklepów),
  • gastronomiczną (ok. 20 restauracji, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych),
  • rozrywkową (20-salowe kino Cinema City, m.in. jedyny w mieście IMAX),
  • komunikacyjną (dworzec autobusowy o powierzchni 7 tys. mkw.).

4-gwiazdkowa jakość

Cel, który przyświeca Unibail-Rodamco, to chęć sprawienia, aby klienci przeżyli wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Po wnikliwej analizie potrzeb swoich klientów firma stworzyła 4-gwiazdkowy znak jakości. Jest to pionierski krok w branży centrów handlowych i swoista gwarancja doskonałości. Przestrzeganie wysokich standardów jakości jest nadzorowane przez światowego lidera w zakresie certyfikacji – firmę SGS, która corocznie wykonuje w każdym z centrów Unibail-Rodamco szczegółowy audyt obejmujący 571 punktów kontrolnych. 4-gwiazdkowa jakość we Wroclavii opierać się będzie na 3 hasłach: gościnność, jakość, usługi.

W ramach 4-gwiazdkowej jakości klienci centrum będą mieli możliwość skorzystać m.in.: z zakupów ze stylistą, bezpłatnego i nieograniczonego dostępu do Wi-Fi, aplikacji na smartfony, bezpłatnej przestrzeni do doładowań telefonów i komputerów, profesjonalnej recepcji, szatni, programu lojalnościowego oraz kart podarunkowych ważnych we wszystkich butikach – i wielu innych.

Każdy szczegół odwiedzin klienta we Wroclavii jest szczegółowo analizowany po to, by jego wizyta była jak najłatwiejsza i jak najbardziej przyjemna. Będzie to miało odzwierciedlenie w detalach na każdym etapie kontaktu klienta z centrum, m.in. w zakresie dostępności i widoczności Wroclavii, w zakresie komfortu parkowania, łatwości poruszania się po centrum, korzystania z toalet i stref odpoczynku.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.