Do ponad 800 mkw. powiększył się zajmowany przez markę CCC lokal w Galerii Głogów. Klienci należącego do Carrefour Polska obiektu mają już do dyspozycji salon zaaranżowany w koncepcie premium. Zmiana jest pierwszym efektem prowadzonego w galerii remodelingu.
Marka CCC, będąca liderem na polskim rynku sprzedaży obuwia, postanowiła powiększyć swój dotychczasowy salon w Galerii Głogów. Zajmowany do tej pory lokal o powierzchni 296 mkw. zyskał ponad 500 mkw. dodatkowej powierzchni i liczy obecnie 814 mkw.
Powiększony salon został zaaranżowany według nowej koncepcji CCC, którą marka wdrożyła już w kilku lokalizacjach w Polsce. Cechuje ją między innymi nowoczesny design, wyraźny podział na sekcje produktowe, zastosowana technologia oświetlenia, a także ekrany LEDowe.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].