Z początkiem marca rozpoczął działalnośd nowy salon marki Mazda w Długołęce. Jednomarkowy obiekt został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi wytycznymi Mazda i jest zlokalizowany na działce o powierzchni ponad 16 tys. mkw.
Na ekspozycji salonu znajduje się 12 nowych samochodów oraz 2 dodatkowe miejsca w strefie wydań. Część serwisowa dysponuje 17 stanowiskami przeznaczonymi do obsługi posprzedażnej pojazdów oraz dwustanowiskową myjnią.
Obiekt w Długołęce został przygotowany do sprzedaży samochodów używanych w ramach programu Mazda Skyselection. Wkrótce w stałej ofercie będzie prezentowanych około 30 samochodów używanych.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].