Powstały na potrzeby wsparcia serwisowego system będzie montowany w nowo produkowanych pojazdach, jak również może być zamontowany w tych już eksploatowanych. Pierwsi klienci już się zdecydowali na wdrożenie nowego systemu w swoich autobusach.
Solaris systematycznie unowocześnia swoje autobusy i wyposaża w nowe systemy, poszerzające możliwości ich serwisowania. W biurze Badań i Rozwoju firmy Solaris & Coach opracowano system zdalnej diagnozy autobusów elektrycznych. Nowe rozwiązanie o nazwie eSConnect pozwoli nie tylko na usprawnienie i wsparcie możliwości diagnostycznych i poprawę możliwości serwisowych, ale również umożliwi analizę specjalistycznych danych gromadzonych przez autobusy Solaris.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].