4F rośnie i przedłuża umowę najmu w Bramie Mazur

09 czerwca 2017

Marka 4F – polski producent odzieży i akcesoriów sportowych, przedłużyła umowę najmu i zdecydowała się na powiększenie salonu. Brama Mazur jest obecnie skomercjalizowana w 100%.

- Bardzo się cieszymy z decyzji i przedłużeniu najmu i rozbudowie salonu marki 4F w Bramie Mazur – mówi Anna Polak, Dyrektor Działu Leasingu w Master Management Group. - Brama Mazur to atrakcyjne miejsce zakupów i spotkań, przyjazne dla rodzin i dzieci. Doceniają to także nasi najemcy, o czym świadczy fakt, że powierzchnia handlowa Bramy Mazur niezmiennie pozostaje skomercjalizowana w 100 procentach.

Oprócz sprzedaży detalicznej, marka 4F jest obecna w 33 krajach poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a jej produkty są dostępne w ponad 300 sklepach multibrandowych. W ciągu najbliższych 5 lat firma planuje stopniowo zwiększać swoją sprzedaż detaliczną na nowych rynkach, w szczególności w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.