[Bydgoszcz] Nowe marki w Metropolitan Outlet

25 września 2017

Wzbogaca się grono najemców pierwszego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Do znanych marek dołączył Wittchen - producent galanterii skórzanej oraz Kubenz - producent odzieży męskiej.

Kolejne 250 mkw. powierzchni handlowej bydgoskiego centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet, którego właścicielem jest Carrefour Polska, zostało wynajęte. Lokal o powierzchni 106 mkw. zajmie firma Wittchen - lider na polskim rynku luksusowych dodatków skórzanych w segmencie klasy wyższej i średniej. Najemca zaoferuje szeroką ofertę produktów, w której dostępne będą kolekcje torebek, odzieży, perfum, butów, a także dodatków takich, jak krawaty, apaszki, paski, czapki czy rękawiczki w obniżonych cenach.

Z kolei w lokalu o powierzchni 145 mkw. marka Kubenz zaoferuje kolekcję mody dla mężczyzn. W ofercie sklepu znajdą się zarówno klasyczne, jak również casualowe, nieformalne stylizacje.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.