Citi Service Center Poland w Generation Park

20 kwietnia 2017

Citi Service Center Poland wchodzące w skład Grupy Citi podpisało umowę najmu na 13 600 mkw. powierzchni biurowej w kompleksie Generation Park. Rozbudowa warszawskiego biura Citi ma związek ze stałym rozwojem firmy oraz wzrostem zatrudnienia, które w tym roku zwiększy się o kolejne 300 osób. W negocjacjach najemcę reprezentowała firma Cushman & Wakefield.

- Citi Service Center Poland to ponad 4 tysiące pracowników, świadczących usługi na rzecz klientów z ponad 90 krajów świata, w 29 językach. Oferujemy cały wachlarz usług zarówno finansowych/bankowych, jak i wspierających - od przeciwdziałania praniu pieniędzy, poprzez IT, HR czy usługi inwestycyjne. Dla organizacji takiej jak nasza ludzie są najcenniejszym zasobem. W związku z tym głęboko wierzymy, że stworzenie optymalnych warunków pracy przyczynia się do lepszych wyników biznesowych. Stąd wybór powierzchni biurowej w jednym z najnowocześniejszych budynków na warszawskim rynku – powiedziała Iwona Dudzińska, Dyrektor Zarządzająca Citi Service Center Poland.

W Polsce centra Citi są obecne w Warszawie i Olsztynie. W czwartym kwartale tego roku Citi Service Center Poland zmienia lokalizację jednego z biur. Nowe biuro będzie mieściło się w Generation Park, projekcie biurowym powstającym przy Rondzie Daszyńskiego, który będzie składał się z trzech budynków X, Y (wieża) i Z. Skanska Property Poland i Citi Service Center Poland podpisały umowę najmu obejmującą 13,6 tys. mkw. budynku X. Nowe biura na Woli będą drugą największą pod względem metrażu lokalizacją Citi Service Center Poland w Warszawie, obok biur na Służewcu.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.