Debiut Intermarché w Warszawie

02 marca 2017

Umowę najmu na ponad 2 610 mkw. w powstającej w Warszawie Galerii Młociny podpisała sieć Intermarché, dla której jest to debiut na stołecznym rynku.

Intermaché to międzynarodowa sieć supermarketów spożywczych działająca w ramach Grupy Muszkieterów, największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. W Polsce funkcjonuje obecnie ponad 230 sklepów Intermarché i cały czas uruchamiane są kolejne. Przy podpisaniu umowy z Galerią Młociny najemca reprezentowany był przez firmę Colliers International. 

- Cały czas prowadzimy rozmowy z najemcami, którzy zapewnią atrakcyjną ofertę okolicznym mieszkańcom i sprawią, że mnóstwo codziennych spraw będzie można załatwić pod jednym dachem Galerii Młociny. Intermarché, dla którego będzie to pierwszy sklep w Warszawie, wyróżnia się szerokim asortymentem świeżych wyrobów, stanowi więc doskonałą odpowiedź na potrzeby zakupowe naszych klientów – powiedziała Anna Polak, senior leasing manager, Master Management Group.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.