Grupa Inditex wybiera Galerię Młociny

14 czerwca 2016

Grupa Inditex, która posiada ponad 7 tys. sklepów na pięciu kontynentach, wybrała Galerię Młociny na lokalizację swoich nowych sklepów. Marki Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home, które zajmą blisko 6,5 tys. mkw. powierzchni, będą kluczowym elementem oferty modowej centrum handlowego.

- Cieszymy się, że tak pożądane przez klientów marki. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home, wybrały Galerię Młociny i doceniły jej mocne strony – świetną lokalizację i bogatą ofertę. Nasze centrum ma przyciągać różnorodnością i atrakcyjnością, a szczególną uwagę poświęcamy segmentowi mody. Lokalizacja i koncept Galerii Młociny to ogromny potencjał, a podpisanie umów najmu z Grupą Inditex pokazuje, że przedstawiciele największych sieci handlowych są tego samego zdania – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.