Unibail-Rodamco, inwestor centrum handlowego Wroclavia, podpisał kolejne umowy najmu. W obiekcie powstaną dwa duże sklepy: dwupoziomowy Peek & Cloppenburg (niemal 4 tys. mkw.) oraz Smyk (prawie 800 mkw.).
W Peek & Cloppenburg (P&C) będzie można kupić odzież renomowanych światowych marek i projektantów. Oferta P&C skierowana jest do osób ceniących najwyższej jakości odzież i dodatki. To jednocześnie odpowiedź na oczekiwania klientów o bardzo zróżnicowanych gustach, którzy będą mogli wybierać spośród następujących linii: klasycznej, premium, casual chic oraz boutique.
W kolejnym sklepie, który powstanie we Wroclavii – SMYK – klienci znajdą wszystko, czego potrzebują dzieci od momentu urodzenia aż do 14 roku życia. SMYK oferuje szeroki wybór zabawek, artykułów szkolnych, książek, multimediów, akcesoriów, a także odzieży i obuwia.
Właściciel Wroclavii, firma Unibai-Rodamco wynajęła już 75% powierzchni handlowej. Na gości obiektu będą czekać liczne sklepy flagowe, które gwarantują dostęp do pełnej palety produktów danej marki oraz 4-gwiazdkową obsługę (m.in. Zara, H&M, Massimo Dutti, CCC, Reserved, New Look). Klienci znajdą we Wroclavii także marki nieobecne dotąd w mieście: Forever 21, Steve Madden, Loft 37 oraz Vapiano.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.