Lokalni przedsiębiorcy w Serenadzie

18 kwietnia 2017

Do światowych marek w krakowskim Centrum Handlowym Serenada dołączyli lokalni przedsiębiorcy. To już ostatnia faza podpisywania umów najmu - proces komercjalizacji centrum przekroczył 90 proc. Otwarcie obiektu nastąpi w październiku.

Ofertę CH Serenada uzupełniły znane krakowskim smakoszom firmy: lodziarnia Good Lood i Przystanek Pierogarnia. W strefie modowej będą sklepy m.in. Maravilla, Whisper oraz Torebkowy Szał, znany dotąd ze sprzedaży internetowej, a także salon optyczny Lucky Look.

Mali, lokalni najemcy z oczekiwaniami powierzchniowymi rzadko przekraczającymi 100 mkw. wyrastają w centrach handlowych na liczących się partnerów. Mayland Real Estate, od lat uwzględnia je w swojej strategii. Właśnie z myślą o nich spółka organizowała w Krakowie warsztaty i indywidualne spotkania z ekspertami. Mayland zdobywał doświadczenie w realizacji takich przedsięwzięć m.in. w słupskim Jantarze i gdyńskiej Rivierze.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.