Marriott International poinformował o zawarciu umowy z polskim deweloperem J.W. Construction, która otwiera drogę do debiutu marki JW Marriott na rynku w Polsce.
Zgodnie z planami, JW Marriott Hotel Kraków zaoferuje gościom luksusowe doświadczenie w duchu filozofii marki, skupiającej się na dobrym samopoczuciu i „mindfulness”. Obiekt będzie mieścił się w jednym z prestiżowych, zabytkowych budynków w pobliżu Starego Miasta, stanowiąc propozycję najwyższej jakości dla podróżnych poszukujących elegancji i niezapomnianych wrażeń.
Janusz Mitulski, Senior Director Development CEE w Marriott International, podkreślił istotę tej inwestycji, wskazując na rosnący potencjał segmentu luksusowych hoteli w Polsce oraz atrakcyjność Krakowa jako destynacji zarówno turystycznej, jak i biznesowej. Zaznaczył, że wprowadzenie marki JW Marriott do Krakowa przyczyni się do dalszego wzmocnienia pozycji miasta na międzynarodowej scenie turystycznej. Józef Wojciechowski, właściciel J.W. Construction, wyraził zadowolenie z realizacji inwestycji w Krakowie, wskazując na unikalny charakter miasta oraz historyczną wartość budynku, w którym znajdzie się hotel.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.