Metropolitan Outlet Bydgoszcz zaprezentowany podczas Targów ReDI

10 czerwca 2016

Podczas trzeciej edycji Targów ReDI, CEE Trade Fair for Retail Investment, które odbyły się 1 i 2 czerwca na stadionie PGE Narodowym w Warszawie, zaprezentowany został projekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Bydgoski Outlet cieszył się dużym zainteresowaniem wśród najemców, a większość odwiedzających stoisko potwierdziła swoją obecność w projekcie.

Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Stoisko Metropolitan Outlet Bydgoszcz, należące do Carrefour Polska, zostało zaprojektowane w pomarańczowo-białych barwach i wyróżniało się wśród ponad 150 projektów handlowych z Polski, Czech, Rumunii czy Serbii. Ponad 1400 przedstawicieli branży retail w regionie CEE, w tym przedstawicieli ponad 400 marek handlowych i 550 inwestorów, deweloperów, zarządców dyskutowało o przyszłości branży oraz prowadziło negocjacje biznesowe przez dwa dni targów. Na stoisku Metropolitan Outlet Bydgoszcz odbywały się liczne rozmowy z najemcami nie tylko z Polski, ale także z regionu Europy Środkowo Wschodniej.

- Obecność na Targach ReDI, będących doskonałą platformą nawiązywania i pogłębiania relacji biznesowych, była dla nas niezwykle ważna. Traktujemy targi jako miejsce spotkań z najemcami i partnerami biznesowymi oraz jako doskonałą okazję zaprezentowania projektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz - podkreśla Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji Carrefour Polska.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.