MGallery by Sofitel. Nowa marka sieci Orbis

10 lipca 2017

Pięciogwiazdkowy hotel kategorii premium powstaje we Wrocławiu na Ostrowie Tumskim. Swoim gościom zaoferuje blisko 200 pokoi, restaurację, sale konferencyjne, garaż podziemny i widok z tarasu na dachu.

- Wybraliśmy MGallery by Sofitel, gdyż to silna marka reprezentująca kolekcję unikalnych, prestiżowych hoteli, działających w ramach Grupy Accor Hotels na całym świecie. Wrocławski obiekt, jako pierwszy w Polsce, będzie elementem tej wyjątkowej kolekcji. Ważny dla nas jest także fakt,że na etapie tworzenia hotelu, pracujemy z cenionymi specjalistami z Paryża, dzięki którym otrzymujemy unikalną wiedzę na temat światowych trendów, dbając jednocześnie o lokalny charakter naszego projektu. Istotnym czynnikiem jest dostęp do klientów z całego świata poprzez udział w jednym z największych programów lojalnościowych – Le Club Accor Hotels – powiedziała Karolina Kaim, prezes Tacit Investment, inwestora nowego wrocławskiego hotelu.

Efektem współpracy projektantów oraz inwestora jest oryginalna forma hotelu, pozwalająca jeszcze lepiej wyeksponować sąsiadującą z nim Katedrę i jej barokowe kaplice. Gości zapewne zachwyci wyjątkowa sala balowa otwierająca się na ogród, w pamięci zostanie także taras widokowy na dachu i zapierający dech w piersiach widok na  Ostrów Tumski, zwłaszcza Plac Katedralny, ogrody, Stare Miasto i Odrę. Nowy wrocławski hotel będzie doskonałym miejscem na spotkanie biznesowe, a także przystankiem dla wszystkich, którzy będą chcieli odpocząć w komfortowych warunkach.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.