Nowe otwarcia w Atrium Targówek

04 października 2016

W ostatnich dniach w nowej odsłonie i nowych lokalizacjach udostępnione zostały sklepy marek Not For Sale oraz Taranko. Dodatkowo, Pandora, znana na całym świecie marka oferująca biżuterię, przeniosła się z wyspy w pasażu centrum do własnego lokalu.

Not For Sale oferuje swoim klientom produkty najlepszych rodzimych projektantów, nie zapominając jednocześnie o nowościach z zagranicy. W ofercie firmy znajduje się m.in. klasyka włoska czy skandynawska. Sklep został ponownie otwarty 10 września. Zajmuje lokal o powierzchni 20 mkw. w okolicy strefy gastronomicznej.

20 września w nowej odsłonie obok salonu Tchibo został otwarty sklep Taranko, który zajął powierzchnię aż 103,9 mkw. Marka ceniona jest na rynku za innowacyjne i oryginalne podejście do mody. Wyróżnia się także wysoką jakością oferowanych kolekcji.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.