P3 przygotowane na ekspansję w Europie

16 sierpnia 2017

Dostawcy części motoryzacyjnych, producenci mebli i dom mody z Mediolanu – to przykłady kilku firm, których sklepy znalazły się w parkach P3 w różnych częściach Europy. Sieć parków logistycznych firmy obejmuje 182 obiekty w 9 europejskich krajach. Tylko w ubiegłym roku P3 wybudowało 15 nowych magazynów, zwiększając całkowitą powierzchnię najmu w swoim portfolio do 3,9 mln m2. Dodatkowo P3 ma do dyspozycji grunt umożliwiający budowę nowych obiektów o powierzchni 1,8 mln m2 dla przyszłych i obecnych klientów.

Z powierzchni w parkach P3 korzysta łącznie 330 klientów. „Zawsze staramy się nawiązywać długoterminowe, partnerskie relacje z najemcami w naszych magazynach, co wiąże się z wieloma korzyściami finansowymi dla nich. Klienci cenią także naszą elastyczność - jesteśmy w stanie modyfikować istniejące magazyny, aby spełnić obecne potrzeby klienta, lub zbudować nowy magazyn, jeżeli jest to lepsze rozwiązanie” – wyjaśnił Ian Worboys, CEO firmy P3. W rezultacie klienci są zainteresowani pozostaniem i rozwojem w parku P3, czego dowodzi fakt, że 75% klientów przedłużyło umowy najmu, a 87% nowych projektów P3 w systemie BTS jest realizowanych dla obecnych klientów.

„Około 28% naszych klientów to sprzedawcy detaliczni i/lub sklepy internetowe, ale portfolio naszych najemców nadal obejmuje tradycyjne firmy logistyczne i produkcyjne. Nasze parki oferują przestrzeń odpowiednią dla obiektów magazynowych, montażowni, salonów ekspozycyjnych i punktów dystrybucyjnych dla sklepów internetowych” – mówi Ian Worboys, opisując strukturę klientów w parkach P3.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.