Centrum handlowe Posnania otwarto 19 października. W ciągu trzech tygodni działalności obiekt odwiedziło milion klientów.
– W ciągu 21 dni od otwarcia Posnanię odwiedziło milion klientów. Koncepcja oparta o najlepsze europejskie wzorce – wyjątkowy tenant mix, szeroki zakres usług, nowoczesne technologie, design i zrównoważone zagospodarowanie przestrzeni wokół Posnanii – zyskuje uznanie zarówno ekspertów, jak i klientów – powiedział Benoit Charles, dyrektor generalny Apsys Polska.
Posnania to największe w Wielkopolsce centrum łączące funkcje zakupowe i usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej znajduje się tu 300 marek lokalnych i globalnych, w tym moda, usługi, restauracje i kawiarnie, multipleks, klub bilardowy i kręgielnia, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klienta oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikatowy „customer experience”. Jest to pierwsze na poznańskim rynku centrum, które oferuje usługi „hands free shopping”, „collect & try” i „valet parking”. Wiele udogodnień przygotowano też dla rodzin, rowerzystów oraz osób zmotoryzowanych.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.