Postępuje komercjalizacja Galerii Północnej

01 sierpnia 2016

Galeria Północna w rekordowym tempie rozbudowuje portfolio najemców. Niespełna rok przed otwarciem obiekt został skomercjalizowany w blisko 70 proc. powierzchni. Inwestor – Grupa GTC – w drugim kwartele tego roku podpisał 30 umów na łączną powierzchnię 5500 mkw. Do grona najemców dołączyły m.in.: Pandora, Aldo, Wittchen, 4F, Dunkin’ Donuts oraz centrum medyczne Enelmed.

W galerii, której otwarcie planowane jest w II kwartale 2017 r., skomercjalizowało już 45,4 z 64 tys. mkw. powierzchni. Blisko 750 tys. osób mieszkających w zasięgu nowego obiektu zyska dostęp do produktów znanych marek, po które do tej pory nierzadko musiały udawać się na drugą stronę Wisły. Inwestor szacuje, że blisko 80 proc. z nich będzie mogło dotrzeć do centrum autem w niespełna 10 minut.

Galeria będzie też miała swoje wyróżniki. Jest wśród nich koncept modowy Forever 21 – piąty pod względem wielkości dystrybutor odzieży w USA – który podpisał umowę najmu w GP jako pierwszą w Polsce. Na wschodnim brzegu Wisły nie zabraknie marek luksusowych, jak iSpot, Red Rubin, W. Kruk, Wittchen, Vistula czy Pandora.

Według Doroty Pomacho-Pątkiewicz, Managing Director EE Pandora, decyzję o otwarciu salonu na Białołęce przypieczętował fakt powstania na tym obszarze centrum handlowego na najwyższym poziomie, z wszechstronną ofertą i pomysłem na wartość dodaną dla lokalnej społeczności. – Nasze salony otwieramy w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach. Od dawna zastanawialiśmy się nad rozwinięciem sieci w prawobrzeżnej Warszawie, ale czekaliśmy na miejsce, które w pełni wykorzysta siłę marki. Powstanie galerii handlowej w tej części miasta jest biznesowo uzasadnione  i na pewno ucieszy mieszkańców Białołęki, którzy do tej pory musieli dojeżdżać do innych dzielnic – komentuje Dorota Pomacho-Pątkiewicz.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.