[Poznań] Kolejne debiuty nowych marek w Posnanii

23 maja 2018

Pięć nowych marek poszerza grono najemców Posnanii. Pierwszy salon w regionie otworzy wkrótce brand e-obuwie, a ofertę żywności gourmet wzbogaci Kraina Serów. Ofertę klasycznej mody męskiej uzupełniła marka PAWO. Nowością, debiutującą na Wielkopolskim rynku jest także Hummel oferujący ubrania i sprzęt sportowy. Ofertę premium rozszerzy Baldinini.

– Od początku roku pojawiło się w Posnanii osiem nowych marek. Jestem przekonany, że debiutujące u nas brandy: e-obuwie, Baldinini, PAWO, Kraina Serów i Hummel, przyczynią się do utrzymania rosnącej frekwencji i obrotów, a także umocnią nas na pozycji lidera w kategorii fashion – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – Po raz kolejny w naszym obiekcie pojawiają się brandy, które były wcześniej niedostępne na wielkopolskim rynku – dodaje.

Pierwszy stacjonarny lokal marki e-obuwie w Wielkopolsce pojawi się wkrótce w Posnanii. Ta wiodąca marka obuwnicza posiada w swojej ofercie produkty krajowych i zagranicznych brandów. Nowy butik w Posnanii będzie trzecim lokalem stacjonarnym marki w całym kraju. To kolejna, po otwarciu perfumerii przez iPerfumy by Notino, marka online obecna w Posnanii. e-obuwie znajduje się w top 10 najbardziej rozpoznawalnych marek e-commerce w Polsce.

Pierwszy w Wielkopolsce monobrnadowy salon otworzyła w Posnanii marka Hummel. Duńska firma znana jest z innowacyjnego i niezwykle wytrzymałego obuwia, sprzętu, odzieży oraz dodatków sportowych. To właśnie Hummel jako jedna z pierwszych firm rozpoczęła masową produkcję korków piłkarskich.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.