W czerwcu zeszłego roku koncern samochodowy oddał do użytku nową halę logistyczną, a wkrótce uruchomiona zostanie rozbudowana hala spawalni. Tym samym dobiegają końca przygotowania do rozruchu i seryjnej produkcji nowego modelu - Caddy 5. W hale, maszyny i urządzenia zainwestowano ponad 2 mld złotych.
Na potrzeby produkcji samochodów nowej generacji rozbudowano halę spawalni, wybudowano nową halę logistyczną i zintegrowano tereny fabryki. Za Volkswagenem około 90 proc. wszystkich inwestycji związanych z przygotowaniem zakładu do produkcji nowego modelu. Na początku produkcja będzie rozwijała się stopniowo, od kilkudziesięciu egzemplarzy w fazie wstępnej do pełnych mocy produkcyjnych, jakie firma osiągnie w 2021 roku. Praca w rozbudowanym kompleksie ruszy po wakacjach.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.