Selina wchodzi do Polski

24 maja 2018

Selina, koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli, ma zamiar wejść na polski rynek. Obecnie poszukuje lokalizacji – w pierwszej kolejności w Krakowie i w Warszawie – oraz prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Kompletowany jest także zespół, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie hotelami oraz ekspansję marki w Polsce. Selina ma w planach otwarcie pierwszego polskiego hotelu jesienią 2018 roku.

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem czy w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje dynamiczny rozwój na nowych rynkach – w tym otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, gdzie zostały już zabezpieczone trzy nieruchomości pod lokalizacje dla Selina – w Portugalii, Grecji oraz na Węgrzech. Do końca roku Selina zamierza wejść do 15 krajów. Firma pozyskała na ten cel 95 milionów dolarów.

- Wybraliśmy Polskę jako jeden z pierwszych europejskich rynków, na który chcemy wprowadzić markę Selina, ze względu na duży potencjał tego kraju. Jest on bardzo atrakcyjny turystycznie – oferuje wyjątkowe połączenie ciekawej historii i tradycji z bogatymi walorami przyrodniczymi. Dodatkowo, jest bardzo dobrze skomunikowany, nawet z odległymi zakątkami świata. Nic więc dziwnego, że cieszy się coraz większą popularnością wśród obcokrajowców. Także Polacy coraz chętniej podróżują po swoim kraju i korzystają z usług hotelowych – mówi Steven Ohayon, wiceprezes Selina odpowiedzialny za rozwój firmy na całym świecie.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.