Soft lofty w inwestycji Ultra Nova od środka

14 czerwca 2016

Przedsprzedaż inwestycji Ultra Nova okazała się dużym sukcesem. Spośród 156 apartamentów i soft loftów drugiego etapu Nowej Papierni spora część została już zarezerwowana. Jak będą wyglądać? Przedstawiamy apartament pokazowy.

Lofty i soft lofty to w Polsce nisza, ale za to bardzo pożądana. Jednak nie wszystkie realizacje cieszą się równym zainteresowaniem. Co decyduje o sukcesie? Liczy się tutaj atrakcyjna lokalizacja, loftowy charakter inwestycji, wykorzystanie oryginalnych materiałów, nowatorskie rozwiązania i niepowtarzalny design.

- Świeżość i ekstrawagancja cenione są nie tylko w świecie mody, ale także na rynku nieruchomości mieszkaniowych. Lofty i soft lofty to awangarda. Mają swoich wielbicieli, ale to nie znaczy, że od razu znajdą nabywców – mówi Ewa Skibińska, marketing manager Nowej Papierni Ultra Nova.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.