Duże zainteresowanie galerią, wysokie obroty i stały ruch w sklepach – najemcy chwalą sobie pierwsze dni działalności w Gemini Park Tychy.
Gemini Park Tychy ma powody do zadowolenia. Zaledwie w 5 dni (tyle trwało otwarcie), zakupy zrobiło tam blisko 155 tys. osób, a sama galeria stała się najchętniej odwiedzanym centrum handlowym w regionie. Ruch na pasażu i zainteresowanie galerią w mieście przełożyły się bezpośrednio na pierwsze obroty najemców i ich mocny lokalny debiut.
- Od kilku dni najemcy zgłaszają nam rekordowe wyniki, zarówno pod względem liczby klientów w sklepach, jak również obrotów podczas pierwszego tygodnia działalności. To sukces, zarówno dużych sieci, jak również lokalnych przedsiębiorców, którzy zainwestowali we franczyzę, zaufali nam i wynajęli powierzchnię w galerii - mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy. - Najemcy mówią dziś jednogłośnie pozytywnie o otwarciu i pierwszych obrotach. Informację o bardzo dobrych wynikach sprzedaży przekazują nam wszyscy najemcy, zarówno sklepy sieciowe z ubraniami i dodatkami, jak również sklepy z wyposażeniem wnętrz zlokalizowane w galerii i w retail parku. Zadowoleni z efektów otwarcia są także najemcy z segmentu urody, usług, kultury i multimediów. Oferta kawiarniana i restauracyjna spotkała się również z akceptacją ze strony klientów, co także tu przełożyło się na bardzo dobre wyniki w obrotach. - dodaje.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.