[Warszawa] Atrium Reduta wzmacnia ofertę rozrywki i rekreacji

25 kwietnia 2018

Zmiany w Atrium Reduta. Jeszcze w tym roku w centrum pojawi się trzech nowych, strategicznych najemców. Na początku czerwca na powierzchni blisko 1 000 mkw. zostanie otwarty salon LC Waikiki, tureckiej sieci odzieżowej, która do 2023 roku zamierza stać się jedną z trzech najbardziej rozpoznawalnych marek modowych w Europie. W centrum wkrótce ruszy też nowoczesny klub fitness CityFit. Jesienią zaś planowane jest otwarcie pierwszego w Warszawie kina sieci CINEMA3D.

Obecnie w Atrium Reduta trwają rozpoczęte w lipcu 2017 roku intensywne prace, związane z przebudową i rewitalizacją centrum. Biorąc pod uwagę światowe trendy, innowacje na rynku i nowe oczekiwania klientów, Grupa Atrium, właściciel i zarządca obiektu, repozycjonuje warszawskie centrum, wprowadzając znaczące zmiany w układzie przestrzennym, wystroju i ofercie. Przebudowa Atrium Reduta ma na celu rozbudowanie segmentu leisure& entertainment, aby centrum stało się dla odwiedzających preferowaną destynacją spędzania czasu wolnego – tzw. „trzecim miejscem” poza domem i pracą. W efekcie rozbudowy do końca 2019 roku powierzchnia najmu brutto (GLA) Atrium Reduta, wynosząca obecnie ok. 45 tys. mkw., powiększy się o ponad 5 tys. mkw., a ofertę centrum wzmocnią nowi najemcy.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.