[Warszawa] Najnowszy koncept Carry w Galerii Młociny

13 marca 2018

Dwukondygnacyjny sklep sieci Carry otwarty zostanie w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach. Carry to polska marka odzieżowa z niemal 20-letnią tradycją, zajmująca się projektowaniem i sprzedażą ubrań w stylu casual i smart casual.

– Jednym z ciekawych elementów, jakie zostały wprowadzone do Galerii Młociny na etapie projektowym przez zespół Echo Investment i EPP jest stworzenie odpowiednio zaaranżowanej przestrzeni, dedykowanej dla modowych marek. Na poziomie +1 udało się stworzyć miejsce idealne do eskpozycji najnowszych trendów i kolekcji. Jednym z jego wyróżników są imponującej wielkości, bo aż 7,5 metrowe, szklane witryny. Między innymi tą przestrzeń wypełni swoją obecnością sieć Carry. Ta popularna, polska marka, zajmie łącznie na dwóch kondygnacjach powierzchnię blisko 1,9 tys. mkw. i zaproponuje klientom pełny asortyment, czyli zarówno ofertę damską, męską, jak i dziecięcą - mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Carry jest polską marką odzieżową istniejącą od blisko 20 lat. Sieć liczy obecnie 130 sklepów. W asortymencie posiada nie tylko odzież, lecz także obuwie, bieliznę i akcesoria. Nowe kolekcje wprowadza kilkanaście razy w ciągu roku.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.