Pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe na Białołęce wzbogaci się o sklep PEPCO, lidera wśród sieci wielobranżowych w Polsce.
Sieć PEPCO zajmie 486 mkw. powierzchni handlowej, na której zaoferuje 3800 produktów z 30 grup asortymentowych ze swojej oferty. Bogate portfolio obejmuje między innymi odzież, obuwie i bieliznę dla dorosłych oraz dzieci, głównie w wieku 0-14 lat, kosmetyki, zabawki, artykuły do domu i kolekcje sezonowe.
- Sieci wielobranżowe dynamicznie rozwijają się w Polsce, a szczególną popularnością cieszą się sklepy z odzieżą i produktami dla domu. Polskim liderem w tym segmencie jest obecnie sieć PEPCO i bardzo nas cieszy fakt, że najnowszy salon firmy powstanie właśnie w Galerii Północnej – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.