[Warszawa] Rewolucja w zakupach

15 grudnia 2017

Carrefour Polska wprowadził nowy koncept - Carrefour PRO. Jest to najnowocześniejszy hipermarket sieci otwarty w CH Atrium Promenada, w którym klienci skorzystają z niestosowanych wcześniej rozwiązań cyfrowych i nowych konceptów handlowych. Nowy sklep skupia w sobie innowacyjne rozwiązania opracowane przez firmę w ramach strategii omnikanałowej.

Nowy hipermarket to najbardziej zdigitalizowany sklep otwarty do tej pory w Polsce, który zaoferuje zupełnie nowe doznania zakupowe. Na powierzchni handlowej wielkości ok. 2 tys. mkw. jest dostępnych prawie 13 tys. produktów spożywczych i przemysłowych. Klienci sklepu będą mieli możliwość domówienia niedostępnych w sklepie produktów spożywczych lub przemysłowych na jednym z 19 interaktywnych ekranów – jest to zupełnie nowy koncept stosowany w Carrefour. Do złożenia zamówienia wymagana jest aplikacja Mój Carrefour, którą klienci mogą skanować kody QR przypisane do konkretnych produktów. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone pod wskazany adres w Warszawie albo przygotowane do odbioru w sklepie lub w Coolomacie zlokalizowanym na zewnątrz centrum handlowego (paczkomacie przystosowanym do przechowywania produktów spożywczych) – w zależności od indywidualnych preferencji klienta. Dzięki temu klienci zyskują dostęp do 16,5 tys.produktów spożywczych dostępnych w sklepie internetowym eCarrefour.pl oraz ok. 6 tys. produktów niespożywczych z oferty własnej sieci na Carrefour.pl.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.