[Waszawa] Samsung otworzył największe Business Experience Centre w Europie

06 października 2025

Samsung uruchomił w Warszawie swoje największe w Europie Business Experience Centre – przestrzeń prezentacji technologii, współpracy z partnerami biznesowymi i testowania rozwiązań wspierających cyfrową transformację przedsiębiorstw. Centrum ma obsługiwać firmy i instytucje z Polski, Europy Środkowej oraz rynków globalnych, stanowiąc część europejskiej strategii B2B koncernu.

Obiekt o powierzchni ponad 1200 mkw. obejmuje dziewięć interaktywnych stref, w których zaprezentowano ponad 180 scenariuszy biznesowych. Partnerzy mogą testować rozwiązania dla różnych sektorów, m.in. handlu, finansów, ochrony zdrowia, administracji czy hotelarstwa. W centrum pokazano też przykłady wdrożeń z udziałem polskich firm – m.in. rozwiązanie Paperless opracowane przez Asseco Data Systems i Xtension oraz projekt Narodowego Instytutu Kardiologii wykorzystujący Galaxy Watch do monitorowania aktywności pacjentów.

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.