Więcej urody w Galerii Młociny

24 lutego 2017

Galeria Młociny ogłasza kolejnych najemców z segmentu urody. Niemiecka perfumeria Douglas zajmie niemal 300 mkw., sklep o powierzchni 37 mkw. otworzy brytyjska sieć The Body Shop, a 40-metrowy lokal zajmie kultowa marka makijażowa MAC.

- W Galerii Młociny poszukiwacze najnowszych trendów w makijażu i pielęgnacji będą mieli wspaniały wybór. Przypomnę, że niedawno informowaliśmy o tym, że otworzy się u nas perfumeria Sephora, będzie też drogeria Rossmann – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.

Sieć perfumerii Douglas liczy w Polsce 124 salony oraz sklep internetowy. Nowatorski koncept łączy prezentację marek z częścią usługową i najnowszymi technologiami, m.in. terminalami zakupowymi połączonymi ze sklepem online. Klienci mają do wyboru blisko 40 tys. produktów ponad 300 światowych i polskich marek, w tym aż 70 na wyłączność.

Body Shop oferuje naturalne kosmetyki do pielęgnacji i makijażu, w tym wegetariańskie i wegańskie, zawierające składniki z całego świata. The Body Shop jako pierwsza firma kosmetyczna wprowadził zasady uczciwego handlu oraz opakowania w całości poddające się recyklingowi. W Polsce pod tą marką działa 14 sklepów.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.