Otwarcie centrum handlowo – biurowego Wroclavia, zintegrowanego z dworcem autobusowym PKS, nastąpi już jesienią 2017 roku. Na odwiedzających czekać będzie najlepsza oferta handlowa w mieście. Ponad 200 sklepów, a wśród nich popularne, krajowe i międzynarodowe marki.
Inwestor podpisał już umowy m.in. z największymi grupami odzieżowymi na łączną powierzchnię ponad 33 000 mkw. Wroclavia jest obecnie skomercjalizowana w ponad 50%.
W czerwcu Unibail-Rodmaco podpisało umowę z kultową marką odzieżową - Forever 21, która swój pierwszy sklep na Dolnym Śląsku otworzy właśnie we Wroclavii. Forever 21 to rozpoznawalna na całym świecie, popularna marka, obecna w kilkudziesięciu krajach m.in. w USA, Belgii, Australii, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Irlandii, Holandii, czy Wielkiej Brytanii.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.