[Wrocław] LPP stawia na Pasaż Grunwaldzki

25 kwietnia 2018

LPP, największa i dynamicznie rozwijająca się marka odzieżowa w Polsce, zaprezentowała nową, powiększoną odsłonę dwóch salonów Cropp i House, obecnych od dawna w Pasażu Grunwaldzkim. Dołączyło do nich najmłodsze dziecko LPP, marka Sinsay.

Salony marek Cropp i House, do tej pory znajdujące się na poziomie -1, przeprowadziły się na poziom +1, gdzie podwoiły wynajmowane powierzchnie: Cropp do 518 mkw., a House – do niecałych 500 mkw. Na tym samym poziomie, na powierzchni 540 mkw. otworzył się Sinsay, zamykając w ten sposób „wielką piątkę” LPP. W Pasażu znajduje się także salon Reserved z najnowszą koncepcją wnętrza salonu oraz Mohito.

W nowych salonach zastosowano najnowsze rozwiązania projektowe. Witryny są przejrzyste, jasne, przejścia pomiędzy meblami są szerokie, towar ułożony jest w sposób intuicyjny, wszystko to w duchu budowania „shopping experience”.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.