Archicom w swoim mieście czuje się jak ryba w wodzie. Firma raportuje o swoich działaniach

03 października 2019

Początek października to czas gdy spółki deweloperskie i budowlane podsumowują masowo pierwsze półrocze lub nawet trzy kwartały tegorocznej działalności. Nie inaczej jest w przypadku wrocławskiego Archicomu. Firma podkreśla, że w okresie styczeń-sierpień sprzedała 1001 lokali mieszkalnych.

Wynik to prosta droga do wypełnienia założeń na 2019. Archicom celuje w tym roku w łączną sprzedaż od 1300 do 1600 mieszkań i według władz spółki te szacunki nie są zagrożone. Kolejnym celem jest przekazanie 1500 - 1600 lokali. Do końca sierpnia deweloper przekazał ich 1095. Firma zapewnia, że nia ma obecnie opóźnień na budowach, które skutkowałyby przesunięciami terminów.

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.