Carrefour: podsumowanie 2016 r. i tegoroczne priorytety

27 marca 2017

W ostatnim roku Carrefour kontynuował dynamikę wzrostu i zmian, wzmacniając swoją pozycję sieci multiformatowej i multikanałowej w Polsce. W 2017 roku strategicznym celem rozwoju firmy jest omnikanałowość. Najważniejsze projekty w bieżącym roku to: projekt marketplace, udostępnienia klientom płatności mobilnych oraz uruchomienie inkubatora dla start-upów.

Podsumowanie 2016 roku

Ekspansja multiformatowa i multikanałowa

  • Carrefour Polska w minionym roku otworzył 2 nowe hipermarkety, 12 supermarketów oraz ponad 100 sklepów osiedlowych.
  • W ubiegłym roku swoją działalność rozwinął sklep eCarrefour.pl poprzez rozszerzenie liczby produktów w ofercie pozaspożywczej oraz udostępnienie usługi click & collect we wszystkich hipermarketach sieci w Polsce.
  • Ponadto, jesienią 2016 roku, eCarrefour.pl zaoferował swoim klientom w Warszawie i w wybranych podwarszawskich miejscowościach, możliwość zamawiania suchych produktów spożywczych.
  • Carrefour rozwinął także aplikację Mój Carrefour, której jedną z podstawowych funkcji jest program lojalnościowy. Użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową.

Inwestycje w strukturę

  • W 2016 roku zmodernizowano 18 hipermarketów oraz 15 supermarketów.
  • Carrefour poddał również renowacji łącznie 7 centrów handlowych. Zyskały one nowy wizerunek, ich wnętrza zostały kompleksowo odnowione, a oferta handlowo-rozrywkowa wzbogacona.
  • Najważniejszą inwestycją roku była rozbudowa gdańskiej Galerii Morena.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych w 2016 roku. Udało nam się zrealizować założenia strategiczne przedstawione w kampanii Napoleona w pięciu kluczowych obszarach: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość powiedział Guillaume de Colonges, Prezes i Dyrektor Generalny Carrefour Polska. W 2017 roku, Carrefour będzie nadal promował kulturę opartą na innowacyjnym podejściu do handlu, zarówno w centrali jak i w sklepach sieci, poprzez nowatorskie koncepty, produkty, usługi i formaty handlowe. Naszym największym wyzwaniem będzie rozwój nowoczesnych usług, które są odpowiedzią na realne potrzeby współczesnego konsumenta, jego styl życia i oczekiwania. Dlatego właśnie Carrefour będzie dalej rozwijał działalność w ramach e-commerce, co pozwoli na dalszą dynamizację oferty sieci. Podejście omnikanałowe – a także, między innymi, uruchomienie czterech nowych projektów z zakresu innowacyjnych technologii – pozwoli nam zapewnić klientom jeszcze przyjemniejsze doświadczenia zakupowe, a co za tym idzie, zwiększyć sprzedaż.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.