Cisco zapowiada wzrost zatrudnienia i nowe zadania dla centrum w Krakowie

25 maja 2017

Globalne centrum usług amerykańskiej firmy technologicznej Cisco w Krakowie, które obchodzi 5-lecie działalności, zapowiedziało dalszy rozwój polegający na zwiększaniu zatrudnienia i pozyskiwaniu nowych zaawansowanych zadań. Obecnie zatrudnia ono 1,3 tys. osób.

„Kraków jest jedną z najważniejszych lokalizacji dla naszej firmy, skąd realizujemy bardzo szeroki zakres zadań dla Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Mamy plany związane z rozwojem, zarówno związanym ze zwiększaniem zatrudnienia, jak i pozyskiwaniem coraz bardziej złożonych zadań, związanych m.in. z cyberbezpieczeństwem” - poinformował dziennikarzy w czwartek Ramon Tancinco, dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie.

Według niego w ciągu dotychczasowej 5-letniej działalności ośrodka w Krakowie, wzrost zatrudnienia przewyższał pierwotne plany biznesowe. „Już po pierwszym roku działalności jakość usług świadczonych z Krakowa była tak wysoka, że mogliśmy zatrudniać znacznie więcej osób, niż planowaliśmy” - ocenił.

Jak dodał, nowi pracownicy są pozyskiwani przede wszystkim w sposób organiczny, dzięki prowadzonemu we współpracy z uczelniami specjalnemu programowi dla studentów ostatnich lat i absolwentów. Co roku uczestniczy w nim po około 100 słuchaczy, z których zdecydowana większość otrzymuje potem propozycje pracy.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.