Jak skutecznie promować mieszkania?

29 maja 2017

Jaką formę komunikacji marketingowej deweloperzy uważają za najbardziej efektywną? Jakie działania reklamowe przynoszą najlepszy skutek w przypadku sprzedaży mieszkań? Sondę przeprowadził serwis nieruchomości Dompress.pl.

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A.

Najlepsze efekty przynoszą promocje cenowe prowadzone w oparciu o wyszukiwarki internetowe, portale nieruchomości, czy reklamy banerowe. Te ostatnie, dzięki możliwościom targetowania są w stanie z dużą precyzją dotrzeć do potencjalnego klienta i zachęcić do odwiedzenia strony www, gdzie analizowane są zachowania użytkowników. Ponadto oferowane rozliczenia kampanii, takie jak np. CPC pozwalają na testowanie nowych rozwiązań z gwarancją założonego ruchu na stronie bez konieczności inwestowania większego budżetu.

Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord S.A.

W związku z obchodami 40-lecia firmy otrzymaliśmy wiele gratulacji, nie tylko od partnerów biznesowych, ale i społeczeństwa, które dostrzegło pojawiające się reklamy. Informacje, które otrzymujemy z zewnątrz świadczą o jej sile. Ale nie tylko. Eventy w rodzaju dni otwartych to dla nas idealna okazja do zaprezentowania oferty szerszemu audytorium.  Nieformalna atmosfera sprzyja bliższemu poznaniu się, a tym samym umożliwia stworzenie oferty szytej na miarę i klienci chętnie finalizują umowy. Zdarza się również, że wracają do nas w kilka dni po wydarzeniu.

Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service

Uważam, że jedną z najskuteczniejszych form komunikacji marketingowej w branży deweloperskiej jest marketing 360. Współczesny konsument jest ciągle obecny online (social media, blogi, portale branżowe), ale także prowadzi życie offline (prasa, tv, radio, bilbordy). Model marketingu 360 pokazuje, że komplet działań online i offline jest dziś najbardziej skuteczny. Ważne tylko, by komunikacja marki była spójna (hasła, stylistyka). To zwiększa efektywność kampanii. Staramy się na bieżąco monitorować najnowsze trendy marketingowe, odpowiednio reagować i dopasowywać przekaz do klientów. 

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.