Rok 2017 w Silesia City Center zdecydowanie należy do udanych: 19 nowych najemców, 20 salonów po remoncie i relokacji oraz 100 procent wynajętej powierzchni handlowej, której obszar wynosi 86 tys. mkw. A do tego rozbudowa poziomu +1, przebudowa strefy gastronomicznej i otwarcie Tygla Smaków.
- Jako największe centrum handlowe na Śląsku, Silesia City Center nieustannie stawia na rozwój. Ten rok był dla naszego Centrum bardzo dobry – powitaliśmy w gronie najemców 19 nowych marek, zorganizowaliśmy 22 eventy z udziałem znanych gości, 4 wystawy propagujące naukę, otworzyliśmy Tygiel Smaków, czyli nowy wymiar strefy gastronomicznej, a także – dzięki współpracy z instytucjami i fundacjami – włączyliśmy się w akcje charytatywne. Wprowadziliśmy również innowacyjne udogodnienia, jak stacje ładowania samochodów elektrycznych oraz rozbudowaliśmy poziom +1 – mówi Iwona Mroczek, dyrektor Centrum Handlowego Silesia City Center.
W 2017 roku do grona najemców Silesia City Center dołączyło 19 najemców na łącznej powierzchni ponad 3125 mkw. Została zagospodarowana część handlowa na poziomie +1, który jest poziomem usługowo-serwisowym. Oprócz kina znajdują się tam takie lokale jak: Coral Travel, Itaka, Krawiec, Neckermann, Bajkowy Labirynt czy Nail Room. Wśród nowych salonów pojawiły się również: Antony Morato, Sneakers, NYX, KFD, Goldenpoint, Mensa Home, Okaidi, D'Angel, Mole Mole, Mamut, Martes Sport czy Pawo.
Nieustanny rozwój związany jest również z odnawianiem i relokacją lokali. Modernizacja objęła restauracje: Sztolnia, Thai Express, Sam Smak, Salad Story oraz salony: Mohito, Medicine, Cropp, Big Star, MaxMara, Reserved, Betty Barelay, Pinko, Paris Optique, House, CCC, Lambert, Timberland, La Promesse, Kaligraf, Rossmann czy Saturn, dla którego wydzielono aż 4712 mkw.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.