Polska wizytówka na Expo 2020 powstanie dzięki konsorcjum dwóch partnerów

02 września 2019

Konkurs na opracowanie projektu koncepcyjnego polskiego pawilonu i ekspozycji wewnętrznej wygrała warszawska pracowania WXCA, ale za jej realizację będzie odpowiadać konsorcjum firm - Międzynarodowe Targi Poznańskie i FM Aldentro. Już niebawem ruszają prace w Dubaju związane z budową na Wystawę Światową EXPO 2020.

Pawilon będzie główną areną promocji kulturalnego, naukowego i technicznego dorobku Polski. Jego hasło przewodnie brzmi "Creativity inspired by nature". Umowa na "Zaprojektowanie, budowę, utrzymanie techniczne i rozbiórkę Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich" obejmuje trzy etapy.

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.