Za mało pieniędzy na budowę 29 km trasy S7 z Warszawy do Grójca

25 maja 2017

GDDKiA wystąpiła do ministerstwa o przyznanie dodatkowych pieniędzy na budowę 29-kilometrowego odcinka trasy S7 od węzła Lotnisko na południowej obwodnicy Warszawy do obwodnicy Grójca (Mazowieckie). Najniższe ceny ofert złożonych w przetargach okazały się wyższe niż przewidywał kosztorys.

Zgodnie z planami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) trasa miałaby być gotowa w 2021 r.

„Liczymy na to, że otrzymamy dodatkowe środki. Jeśli tak się stanie, nastąpi rozstrzygnięcie przetargów i podpisanie umów z wykonawcami”- powiedziała PAP Małgorzata Tarnowska z warszawskiego oddziału GDDKiA.

Inwestycję podzielono na trzy odcinki. W przetargu dotyczącym budowy 6,6-kilometrowgo fragmentu S7 od węzła Warszawa Lotnisko na południowej obwodnicy Warszawy do Lesznowoli, najniższą cenę - 221,4 mln zł - zaoferowało konsorcjum firm Rubau Polska i Construcciones Rubau. Jak podała Tarnowska, cena ta przekroczyła o 1,7 mln zł wartość kosztorysową zadania.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.