Carrefour Polska otwiera w Poznaniu swój 86. hipermarket w Polsce, który na powierzchni ponad 7,5 tys. mkw. zapewni klientom bogatą ofertę produktów lokalnych i zdrowych. Jest to jeden z najbardziej nowoczesnych sklepów sieci w Polsce.
Najnowszy hipermarket Carrefour to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Sklep charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Nowatorski, butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta.
Aleja mody to połączenie najnowszych trendów modowych i oferty z kategorii uroda oraz perfumerii. Zaprasza do niej zewnętrzna szklana witryna, na której prezentowane są najciekawsze stylizacje. Wśród wielu propozycji wyróżnia się marka TEX, czyli inspirowane francuską modą ubrania i dodatki w przystępnej cenie.
Świat Zakupów codziennych znajduje się w centrum sklepu, tak aby zapewnić szybki dostęp z obydwu wejść. To tutaj są produkty sezonowe, promocyjne, wyroby lokalne i asortyment zdrowych produktów, oraz oferta wyposażenia domu. Konsumenci będą mogli wybierać spośród bogatego asortymentu produktów ekologicznych i certyfikowanych.
Świat Produktów tradycyjnych wyróżnia się różnorodną i precyzyjnie wyselekcjonowaną ofertą. Klienci znajdą tam autorskie minikoncepty, jak np. strefę alkoholi, słodyczy, czy wędzarnię, a także najwyższej jakości produkty świeże: mięso i wędliny, ryby, sery z importu, alkohol, słodycze oraz 120 odmian warzyw i owoców na Targu Świeżości.
- Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – Ambicją Carrefour jest stać się rynkowym liderem w kategorii produktów świeżych. W tym celu stale rozbudowujemy naszą ofertę i reagujemy na potrzeby klientów. Postanowiliśmy również wzmocnić innowacyjne, digitalowe kanały kontaktu z klientami, a także zaoferować więcej różnorodnych produktów modowych. Jako współinwestorowi i właścicielowi części budynku, na której znajduje się nasz hipermarket, zależy nam na jak najwyższej jakości oferty i usług.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].