Ogólnopolski deweloper nakreślił ambitny plan na 2019 r. Spółka zamierza osiągnąć wynik sprzedaży na poziomie 1300-1600 mieszkań i przekazać swoim klientom 1500-1600 lokali.
– Cały czas obserwujemy rozwój sytuacji rynkowej. Z perspektywy ostatnich 12 miesięcy możemy rozważać różne scenariusze, dlatego w ocenie Zarządu Grupy Archicom prezentowanie celów na 2019 r. w oczekiwanych przedziałach najlepiej obrazuje nasze oczekiwania – mówi Krzysztof Andrulewicz, prezes Zarządu Archicom.
– Realizacja zakładanych celów będzie możliwa dzięki wykorzystaniu pozycji lidera na rynku wrocławskim, a także dywersyfikacji geograficznej i przygotowaniu oferty dopasowanej do potrzeb lokalnych rynków. W aktualnej ofercie mamy mieszkania w kilkunastu projektach, o różnym etapie zaawansowania. Czynnikiem, który będzie nas wspierał w realizacji zakładanych celów, jest spory udział w naszej ofercie mieszkań gotowych do odbioru. W 2019 r. będzie blisko 500 lokali, które cieszą się obecnie dużą popularnością wśród klientów - dodaje prezez Andrulerwicz.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].