Carrefour Polska kontynuuje rozwój sieci supermarketów w segmencie premium, wychodząc z kolejnym otwarciem poza rynek aglomeracji warszawskiej. Nowy supermarket Carrefour został otwarty 30 listopada b.r. w Galerii Słonecznej w Radomiu.
W supermarkecie, na powierzchni około 1300 mkw., klienci znajdą ponad 15 tysięcy różnych produktów, w tym szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” można wybierać spośród ok. 200 rodzajów warzyw i owoców, w tym warzyw i owoców bio, jak również wielu produktów regionalnych, pochodzących od lokalnych producentów i rolników.
- W naszej strategii handlowej, która opiera się na nowoczesności, różnorodności i komforcie zakupów, bardzo dużą wagę przywiązujemy do dopasowania oferty naszych sklepów do potrzeb i oczekiwań klientów w poszczególnych miastach.– mówi François Vincent, Dyrektor Supermarketów i Sklepów Convenience – Premium to jeden z trzech konceptów supermarketów, które wdrażamy na polskim rynku, pozostałe dwa to classic i urban. Zdecydowaliśmy o uruchomieniu sklepu premium w radomskiej Galerii Słonecznej, ponieważ ta lokalizacja dobrze koresponduje z naszym konceptem – dodaje François Vincent.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].