Rekordowy kwartał pod względem sprzedaży i liczby lokali w ofercie – odpowiednio 215 i 1.139.
- I kwartał 2016 r. był dla Grupy Archicom bardzo dobrym wstępem do całego roku 2016. Znacząco zwiększyliśmy sprzedaż jednocześnie poszerzając ofertę do rekordowego poziomu. Te czynniki korzystnie wpłyną na wyniki lat 2017 i 2018. Podtrzymujemy nasz cel sprzedaży ponad 800 mieszkań w tym roku i więcej niż 1.000 w 2017 r. - mówi Dorota Jarodzka-Śródka, prezes Archicom.
Popyt na mieszkania, wspierany sytuacją na rynku pracy oraz niskimi stopami procentowymi, utrzymuje się na wysokim poziomie. Archicom umiejętnie wykorzystuje pozytywne nastroje rynkowe, a szeroka i konsekwentnie powiększana oferta Spółki przyczyniła się do skokowego wzrostu sprzedaży o 45 proc. do 215 mieszkań w I kw. 2016 r. Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży w tym okresie 342 lokali adresowanych do różnych segmentów rynku, od popularnego po premium, oferta Grupy uległa poszerzeniu i będzie pozytywnie wpływać na sprzedaż w nadchodzących kwartałach.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].