H&M to kolejna marka modowa, która wybrała Galerię Młociny, nowoczesny kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy, który powstaje na Bielanach, w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra. Szwedzka marka zajmie lokal o powierzchni niemal 3 tys. mkw.
- Pozyskiwanie światowych marek modowych jest jednym z priorytetów tworzenia atrakcyjnej oferty Galerii Młociny. Aktywnie rozwijamy tenant mix obiektu i zaskakujemy nowymi markami. Chcemy stać się ulubionym miejscem zakupów modowych dla mieszkańców północnej części Warszawy i okolic. Dlatego cieszymy się, że możemy ogłosić podpisanie umowy najmu z marką H&M. Zależy nam, aby oferta fashion naszego centrum była różnorodna, dlatego prowadzimy negocjacje z kolejnymi czołowymi przedstawicielami tego sektora – informuje Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.
Wśród największych najemców Galerii Młociny, którzy zajęli lokale o powierzchni większej niż 1 tys. mkw, znaleźli się: CINEMA3D (ponad 4 tys. mkw.), Calypso Fitness Club (ponad 2 tys. mkw.), Delikatesy Alma (około 2 tys. mkw.) oraz RTV EURO AGD (ponad 1 tys. mkw.).
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].