Założona w Weronie marka Calzedonia – oferująca bieliznę, wyroby pończosznicze i stroje kąpielowe – uzupełni propozycję modową katowickiego Libero.
Calzedonia została założona w 1986 w Weronie, z zamiarem sprzedaży wyrobów pończoszniczych i kostiumów dla kobiet, mężczyzn i dzieci poprzez sieć sklepów franczyzowych. Nieco ponad 25 lat później, sieć może się pochwalić ponad 2 000 sklepami na świecie.
- Calzedonia w Libero pozwoli klientom na eksperymentowanie z ciekawymi wzorami, awangardowymi stylami i misternym wykończeniem produktów. Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie ofertą Libero ze strony marek modowych, które wyróżniają się energią, dynamicznym rozwojem i przyjaznym cenami. Świetnie się to wpisuje w nasze hasło New shopping expierence, dzięki takim markom jak Calzedonia klienci Libero zrobią udane zakupy, załatwią swoje sprawy, zrelaksują się i poczują się po prostu jak u siebie – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].