W ciągu najbliższych siedmiu lat powstaną w Polsce min. 44 lokale Dunkin' Donuts. Dysponować będą powierzchnią od 30 mkw., i zlokalizowane zostaną w miejscach charakteryzujących się dużym natężeniem ruchu. Dodatkowo powstaną kawiarnie o metrażu od 100 do 130 mkw.
Marka wycofała się z Polski około 15 lat temu, zatem to jej drugie podejście. W ciągu tych lat doszło do wielu zmian na polskim rynku, dodatkowo Polacy częściej niż wcześniej korzystają z usług kawiarni. Również oferta Dunkin' Donuts uległa zmianie. Na polskim rynku istnieje duży potencjał dla tego typu lokali, ponieważ na 1000 mieszkańców przypadają cztery kawiarnie, a w Wielkiej Brytanii jest ich o 10 więcej.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].