Podziemne połączenie Łodzi Fabrycznej ze stacjami Łódź Kaliska i Żabieniec ma usprawnić podróże koleją we wszystkich kierunkach. Wykonawca inwestycji uzgadnia z miastem warunki dla dalszej realizacji robót, w tym lokalizacje tzw. szachtów. Jednocześnie PKP PLK poinformowały, że po wykonaniu wzmocnień terenu w rejonie ulicy Mielczarskiego maszyna TBM Katarzyna kontynuuje drążenie tunelu.
Duża tarcza ruszyła z przystanku Łódź Polesie. Po przebiciu betonowej ściany podziemnego przystanku, Katarzyna zatrzyma się, aby wymienić narzędzia głowicy skrawającej na elementy przystosowane do pracy w gruncie. Następnie TBM rozpocznie drążenie pod pierwszymi budynkami na ulicy Mielczarskiego.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].