Centrum handlowe M1 Łódź, zarządzane przez EPP, rozwija swoją ofertę, nawiązując nowe współprace oraz odnawiając dotychczasowe umowy najmu. W ostatnich miesiącach obiekt podpisał kontrakty na ponad 6 700 mkw. powierzchni, co stanowi 18% całkowitej powierzchni najmu (GLA). Rozszerzono asortyment o nowe sklepy i punkty usługowe, w tym biuro podróży TUI oraz salon urody Prestige Clinique.
Jednym z kluczowych elementów zmian jest podpisanie umowy z siecią dyskontów niespożywczych Action, która oferuje klientom ponad 6 000 produktów w 14 kategoriach, w tym artykuły codziennego użytku, dekoracyjne oraz sportowe. Ich oferta już wkrótce będzie dostępna dla klientów M1 Łódź.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].